Bouillante Infiniti Blue

11 januari 2018 - Bouillante, Guadeloupe

Zeer vriendelijke mensen en prachtig groen eiland. Dit is onze eerste indruk als we rijden naar Bouillante.

Kleinschalig  en tropisch ingericht verblijf. De keuken is buiten. We hebben een prachtig zicht op de zee en een kleine infiniti pool in de mooie tuin.  Hetweer is wisselvallig maar warm. Gisteren een plensbui . We hebben bij aankomst genoten van een heerlijke thaise maaltijd op het terras met zicht op het zwembadje. Heerlijk weer s avonds, niet te warm ,met een briesje.

We slapen onder een muskietennet met alle ramen open. Het is ongeveer 22 gr, dus goed te doen zonder airco. Er is airco, maar het is dan vlug te koud. We hebben weinig last van de jetlag want het is hier maar 5 uren vroeger dan in Belgie.

Deze morgen krijgen we gratis ontbijt. We hebben al veel vogeltjes gezien. Enkele kolibries en vele andere. En ook gekko s en hagedissen.

Een zeer goed begin van deze reis.

1. Eva:
    Mart wil Fotootjes 😀
    Geniet er van!
    Eva
  2. Eechaute christine:
    11 januari 2018
    ja het is inderdaad super groen : vandaar praktisch elke dag regen dat hadden we ook
    in maart nog !
    het is ginder de max je zult wel zien
    je moet maar eens gaan eten naar Deshaies : maar veelal moet je reserveren het is wel
    toeristisch kus Christine
  3. Nadine en Oscar:
    11 januari 2018
    Jullie hebben het weer gevonden . proficiat voor de reisgids
    Geniet ervan met vollleteugen
    Eddy je kruipt best helemaal on het muskietennet
    Zonet ga je op de blaren moeten zitten😜
  4. Ruth vantomme:
    13 januari 2018
    Waaaaw!!!! Heerlijk! Wil ik ook wel zien. Geniet heel hard. Lili vraagt: "Eddie, waa-om doe je dat?"
    Veel plezier