Afwisseling

25 november 2018 - Lanzarote, Spanje

Donderdag regen, de ganse dag. Dus rustdag

Vrijdag, door de regen naar Fundacion, Manrique, de kunstenaar die het eiland en de bezienswaardigheden heeft ontworpen. Zeer modern , nu nog altijd. Dan naar Arrecife de hoofdstad, een gezellig stadje met veel terrassen en een haven. En een heel lekker ijsje

Zaterdag, la Geria, wijnvelden wandeling. Met de beklimming van de berg Juan Bello, waar je een 360 gr zicht hebt op Het eiland. Super. Een lange wandeling maar heel mooi.

Zondag naar de markt in Teguise, daar was behalve de markt een foodfestival. Met heel veel kraampjes waar je voor 1 euro allerlei fijne en minder fijne tapas kon proeven . Er waren bekende koks en grote hotels aanwezig. Onze tapas waren super. Echt fijne keuken. Een plezante manier om de specialiteiten te proeven. En we waren niet alleen, Jambers en Pascale Naessens waren er ook. Misschien inspiratie aan het zoeken voor een volgend kookboek. Ik herkende ze, maar ze konden hier rustig rondlopen, niemand herkende ze. Moet wel eens leuk zijn voor deze bv’s. En wij konden ook ongehinderd rondlopen , er was ook niemand die ons herkende, hoe zou dat komen😂😂😂

1. Tancha:
    25 november 2018
    Lovely photos 💛
  2. Nadine en Oscar:
    26 november 2018
    Zeer mooi foto.s blijkbaar een ruwe streek voor doorwinterde wandelaars.
    Wij wensen je nog een fijne vakantie met minder regen
    Groetjes