Bezoeken , wandelen en heel lekker gaan eten.

18 februari 2019 - San Cristóbal de la Laguna, Spanje

We bezoeken La Laguna een heel goed bewaarde stad, echt de moeite. Met veel historische gebouwen en typische huizen. En veel winkels. We zitten midden in de stad en hebben geen auto nodig, dus gaan we alle dagen gaan eten in de hippe restaurants en blijven we hangen in de bars, waar het altijd een zeer gezellige Spaanse drukte is.

Restaurants :el jinete sin cabeza, heel klein, gezellig restaurantje met heel lekkere lasagne met spinazie en paddestoelen .Eens iets anders. Ook de hoofdgerechten,eend en steak waren uitstekend.

Beers, een leuk Hamburgerrestaurant, met heel lekkere hamburgers en veel bieren.

Peccati di gola: een Italiaans, nogal chique restaurant met een superlekkere steak met truffels. 👍👍👍

El rincon de Tintin: een hippe cocktailbar, Eddy probeert een speciale Whisky Kavalan, die hij niet kent. Blijkt de enige Taiwaneese whisky te zijn. De prijs was er ook naar🙄

Bar Benidorm: typische oude Spaanse bar, de tijd bleef stille staan. Wel gezellig en zeer goede service. En goedkoop.

Wandelingen:

Punta de Hidalgo: woeste zee,indrukwekkende bergen.

Tour van La Laguna: vertrek vanuit onze studio te voet voor een lange en afwisselende wandeling. Het is er supergroen, met megagrote bomen. Het doet ons denken aan de tropische bestemmingen, zoals Martinique. Waar ook alles overgroeid is. Er zijn hier zelfs koeien, de eerste die we zien in Tenerife.

Weer hier in het noorden veel kouder en af en toe regen. Hier kan je kiezen welk weer je wil, in het zuiden nu warm.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Johan:
    19 februari 2019
    Nou, een eet-tourneetje om jaloers op te zijn. Laat het jullie smaken.
    El Rincon de Tintin? Iets te maken met Hergé?

Veel groetjes
  2. Fabienne Eechaute:
    19 februari 2019
    Ja een hippe bar met posters van Kuifje. Ech leuk etablissement. Groetjes terug.
  3. Tancha:
    22 februari 2019