We zijn in form

2 december 2018 - Tenerife, Spanje

We wandelen alle dagen.

El Sauzal, een wandeling langs een ruwe kust maar goed aangelegd. Vanuit het uitzichtpunt las Brenas 250 m dalen naar de kust. En dan vooral terug naar boven, pff. En dan zien dat er aan de andere kant een weg was met de auto. Maar het was een goede oefening. Daarna een terrasje, hadden we wel verdiend, bij een Italiaan, met zicht op zee. Lekkere koffie. Wikiloc el Sauzal

Volgende dag, zaterdag naar een lokale markt, heel mooi fruit en groenten. Daarna een ‘gemakkelijke’ wandeling. Amai eerst 400 m naar boven. Wel langs mooie paden en langs prachtige bossen. Eerst langs grote tamme kastanjebomen. Massa’s. En dan langs een soort dennen om te komen tot de laurierbos en te eindigen bij druivenstokken. Een heel afwisselende wandeling. Wikiloc Altis de la Mantaza. We hebben onze koffie verdient. Terug naar cafe Paraiso met zicht op zee , waar we de eerste keer waren. Nu vol Spanjaarden, we hebben geluk er is nog een plaats vrij. lekkere taart.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kurt:
    4 december 2018
    Bonjour opa et opa. Nous sommes contents que vous avez une bonne vacance. Gros bisous de nous trois