We hebben weer wat geleerd.

10 december 2018 - Tenerife, Spanje

Zaterdag wandelen vanuit Trevejos. Mooi langs sparren en met veel afwisseling  wikiloc 6.02 Trevejos rw1 van Gerrit H

Zondag rustdag en Spaanse les. We waren alleen , dus veel bijgeleerd. S avonds gaan eten in restaurant van het hotel. Redelijk. En te duur in vgl met de andere restaurantjes in de omgeving.

Maandag naar deTeide. Heel mooi weer   supermooie wandeling. de Samara berg. Hebben ook twee reuzedennen gezien. Wikiloc 3.81 Montana Samara Rw3 van Gerrit H . Super zijn wandelingen.

We stoppen voor een koffie en ik wil betalen en al mijn geld is uit mijn portefeuille gestolen. Ik was zo dom om mijn handtas in de auto te laten liggen. De eerste keer dat mij dat overkomt en meteen priJs. En de auto was op slot. Hoe het geld verdwenen is en waar juist is een misterie. Gelukkig alleen geld gestolen, mijn papieren enz , alles zat er nog in. Eigen schuld, het zal me leren om in het vervolg beter op te letten. Maar we laten het niet aan ons hart komen en zullen nog volop genieten van onze laatste dagen op dit heel mooie eiland.

1. Nadine en Oscar:
    10 december 2018
    Amai dat is straf wat een pech zeg
  2. Martine Verhust:
    10 december 2018
    Hé , wat spijtig voor jullie. Hopelijk geen te groot bedrag. En dat voor voor de laatste dagen. Kus en kop op.
  3. Lonelytourist:
    10 december 2018
    Gebeurt blijkbaar vaker hier. Internet staat er vol van. Maar....er zijn ergere zaken om mee te maken. Dus relativeren zei Einstein en dat doen we ook.
    Voor de mensen die in de nabije toekomst naar Tenerife komen...ja, jullie dus .....je bent gewaarschuwd. Niets in de auto achterlaten.