Lanzarote 14/11 tot 27/11 Tenerife 27/11 tot 14/12

15 november 2018 - Lanzarote, Spanje

Supervlotte reis, alles volgde snel op elkaar.

Weer wisselvallig, zon wolken regen, 20 gr. We kunnen wel ontbijten op het terras. Supermooi appartement, met alle comfort. Zelfs een afwasmachine, Eddy is blij want hij doet de afwas.

Deze namiddag een wandeling langs de zeer ruwe kust en deze avond maak ik paella om in de Spaanse mood te komen.

We rijden rond met een zeer flashy auto versierd met een print van Manrique, de kunstenaar hier op het eiland.

Fotos volgen

veel groetjes aan iedereen.

1. Merel Laethem:
    15 november 2018
    Blij te horen dat jullie een vlotte reis hebben gehad en goed zijn toegekomen! 20 graden klinkt niet slecht, maar hopelijk blijft de regen toch zo veel mogelijk achterwege. Ik ben alvast benieuwd naar de foto's!
    Liefs, Merel
  2. Lonelytourist:
    15 november 2018
    Het was een fantastisch ervaring om met onze privé chauffeur naar het station te rijden. Wat enig om zo de reis te starten.bedankt C 😘
  3. Tancha:
    Glad all went well. Looking forward to seeing the photos, especially of the car 🚘
  4. Annie en chrieske:
    Let the holiday begin !
    Wulder , C en A
  5. Martine Verhust:
    15 november 2018
    Gelukkig zijn jullie ontsnapt aan Kwabbernoot en Robbedoes weertype jullie gespaard gebleven en kan het regenscherm dus opgeborgen blijven.