Week 3

22 september 2018 - Sérignan Plage, Frankrijk

Nog geen druppel regen gehad en constant mooi weer.

We zetten de fietsen op de auto en kunnen de ruimere omgeving bezoeken. We fietsen van Agde naar Sète langs een volledig aangelegd fietspad naast de zee. Heel mooi. In Sète eten we een lekkere dagschotel. Sète is een vissershaven met grote vissersboten en veel water. Het wordt vergeleken met Venetie

We fietsen ook nog eens naar les Ecluses de Fonserannes, en eten een superlunch bij les 9 Echt een aanrader dit restaurant.

Verder hebben we onze Hollandse buren Hans en Ria uitgenodigd voor een aperitief en uiteindelijk zijn ze gebleven voor een milnikaasschotel erna. Het was een gezellige avond.

Ik aquagym nog steeds en heb er zelfs een compagnon bij, mijn Hollandse buurvrouw Ria. Een leuke erg sportieve dame.

We genieten ook van het zalig niets doen, boeken lezen, babbeltje slaan, ijsje eten en fruits de mer eten. Echt een zeer aangename vakantie waar niets moet.

Maandag verhuizen we naar een huisje in Bédoin, aan de Mont Ventoux. Eens zien of de ebikes het dan nog zo goed doen? En wij ook natuurlijk want je moet toch nog flink trappen, alhoewel je assistentie hebt,

Veel groetjes aan iedereen en tot het volgende verhaaltje.

1. Eva:
    22 september 2018
    Zaaaaaaaalig!
    Huis en tuin nog steeds dik ok, dus verder genieten daar is de boodschap!