Eten als de locals en wandelen

18 november 2018 - Lanzarote, Spanje

gisteren eerst naar de markt in Haria. Daar was er een marathon , extreme Haria. Weinig markt maar veel typisch Spaanse ambiance met luide muziek. En veel sportievelingen. Dan een wandeling naar volcano de Corona. Heel mooie vulkaan met grote krater. Regen, dus terug naar beneden gaan eten in Guinatein het cultureel centrum. Zeer typisch. Je kiest uit fotos aan de muur. Een stoofpotje van kalfsvlees en een gerecht met bloedworst en ei. Allebei heel lekker. En verloren brood als toetje. Met drank en koffie 20 euros. Veel gegeten , dus gaan rusten in ons appartement.

Vandaag naar Risco de Famara. Zeer indrukwekkende wandeling met vele vergezichten, wel niet zo warm en veel wind. Zelfs zo veel dat we een deel op de kam van de vulkaan niet doen. Ik waai haast weg.

We genieten van het vele wandelen want om te zonnen is het te koud en is er te weinig zon. Het regent hier elke dag een beetje en soms verl. Wel ideaal wandelweer.