Echte vakantie

7 september 2017 - Sérignan Plage, Frankrijk

Weer zou iets beter kunnen , nog af en toe veel wind en s'ochtends fris. Overdag zon en aangenaam. We leven hier zonder uurwerk, opstaan en gaan slapen wanneer we willen. Eigenlijk doen we niet zo veel, fietsen, wel 40 km, naar de Écluses de Fonserannes, enig en dan naar de andere kant van le canal du midi naar Agde. Soms is het meer mountainbiken want de weg langs het kanaal is niet overal verhard. Het kanaal wordt druk bevaren met huurboten en aan de vele sluizen is het wel de moeite. Sommigen hebben er echt geen notie van hoe ze een boot moeten besturen. We fietsen ook veel naar Serignan om boodschappen en om een taartje te gaan eten. Er is hier een bakkerij met heerlijke taartjes, uitzonderlijk voor Frankrijk. En dan zwemmen we in het zwembad van 26 gr of gaan we naar de welness. Het is een aangename vakantie waarbij niets moet. We lezen veel en genieten van een babbeltje met onze Franse buren. Het zijn grote babbelaars. Kortom we genieten.

1. Nadine en Oscar:
    7 september 2017
    Luxe zo niets moeten jullie zijn één van de zeldzame gepensioneerden die het niet druk druk hebben super .
    Houden zo. Let wel op voor de taartjes
    Groeten en veel plezier daar
    Nadine & Oscar