Thuis

5 juni 2019 - Ándros, Griekenland

De laatste dagen .

we hebben gewandeld in  ormos. Het was bewolkt en mistig, dus mysterieus. Gelukkig klaarde het op, en hadden we een mooi zicht op bijna gans het eiland. We hebben het mooiste strand gezien, met een rotsformatie. En vooral genoten van onze laatste dagen.

Het was een heel mooie reis met veel afwisseling en vooral heel vriendelijke mensen. Een klein veilig paradijs, waar alles nog kan. En waar je nog echt mens kan zijn in een rustige aangename wereld.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Johan:
    5 juni 2019
    Ik vermoed een klein beetje dat daarnet een onvolledige reactie in de intergalactische e-snelweg vertrok, dus hier een nieuwe poging:
    Er is die foto van Dhr. E. een filosofische Belg die het land van zijn vakgenoten Plato, Diogenes & Co op de kade overpeinst, of is het Dhr. S. navolkger van Odysseus die hoopt dat Argos AKA Umbrah hem nog herkennen zal?
    En er is die andere foto van Dame F. die onbekommerd de dag en de bloemen plukt (want de filosofische reiziger ontlat haar immers van alle beslommeringen).

In elk geval, wat een fantastische reis maakten jullie!

Tot binnenkort,

Dhr. J en dame M.