Antico torchio

4 juli 2018 - Montjovet, Italië

aangekomen in een authentiek verblijf in Montjovet. Vriendelijke eigenaar Roberto, in een klein appartementje maar met een prachtige tuin met uitzicht op de bergen. We eten s morgens en s avonds onder een mooie pergola. Het weer is warm maar als we stijgen daalt de temperatuur naar te doen om te wandelen.

Na een kleine autorit zijn we omgeven door prachtige uitzichten. We wandelen langs een soort waterbevoorradingskanaaltje. Dus min of meer plat maar met voortdurende uitzichten op de bergen. Super. Ook goed is afwisseling tussen zon en schaduw.

Ru d’Arlaz is 11 km lang maar we doen er 6,,2 van en gaan iets drinken in een bar. Ik ben blijkbaar het geld vergeten . Maar geen probleem we krijgen het zo. Wat zijn de Italianen toch vriendelijk. Uiteindelijk vindt Eddy nog ergens 5 euros.

We zijn moe na 13 km en gaan eerst om geld en dan naar een supermarkt Conrad waar ze alles hebben, maar veel specialiteien en luxe voedingswaren.

Het is hier super. Dan aperitieven we in de tuin met lekkere proscutto en salami van hier.

Deze morgen kregen we ook een lekker geitenkaasje van Roberto.

1. Nadine en Oscar:
    5 juli 2018
    Pas vergeten , geld vergeten amai is dat oud worden of leven gelijk God in Italië
    Groot gelijk als het dat laatste is en een gratis drankje is altijd meegenomen.