Warm

22 juni 2018 - Porto-Vecchio, Frankrijk

Gisteren naar Frans chanson gaan luisteren, vooral Georges Brassens. Het was gezellig en de Fransen zongen mee.

Het begint heel warm te worden. En er zijn al meer kampeerders, zelfs met kinderen .

Het water van het zwembad stijgt met de dag en in de zee is het ook warm. 25/27 gr. De ideale temperatuur. Bij onze tent zijn er massa’s vlinders en er was vandaag zelfs een wandelende tak binnengewandeld. De enige soort die hier leeft.

Straks gaan aperitieven naar Porto Vecchio en dan iets gaan eten in de camping want er is een optrreden.

Van wandelen komt er niets van, wegens te warm en Eddy is een beetje voorzichtig met zijn rug want volgende week gaan we veel bezoeken in Italie. We blijven hier nog tot woensdag en nemen de boot dan van Bastia naar Livorno.

Nog nooit zo een rustige, maar aangename vakantie gehad.

1. Johan:
    23 juni 2018
    Beste vrolieke vrolieke vrienden, het doet goed te lezen hoe zeer deze vakantie jullie pleziert. Geniet er maar voor 200% van.
    Fransen die met chansons meezingen? En de Belgische lerares Frans dan? Of is ze ondertussen te veel het gedachtengoed van de extremere Volksunie-erfgenamen toegedaan? Op hetr podium klimmen dan, en "de blauwvoet" aan de Fransozen leren schalmen!
    Maar genoeg van mijn gezever, profiteer ten volle van de rust, de natuur en het vertier, want zo te lezen wordt de Italiaanse trip die voor jullie boeg ligt vermoeiender.

Vele groetjes van Martine en mij,

Johan