Dwars door Tenerife 15/2

15 februari 2019 - Tenerife, Spanje

We vertrekken in volle zon van Chio en gaan de route via de Teide nemen naar de andere kant van het eiland. Heel mooi weer en mooie uitzichten over de vulkaanlandschappen en dan plots mist en zelfs een beetje sneeuw aan de kant van de weg. De temperaturen gaan van 20 gr naar 2 gr op nog geen 70 km. Een zeer gevarieerd eiland zowel kwa natuur als kwa weer. We komen toe in La Laguna in de regen. Heel mooie studio maar midden in de stad en zonder terras. Arme Eddy , nu moet hij ook nog eens in de regen buiten gaan roken. 🙄🙄🙄

1. Johan:
    19 februari 2019
    Wij hebben 2 documentaires op Arte gezien over (vooral) de avifauna van de Canarische eilanden. Er leven blijkbaar meer vogels dan men met een ongeoefend oog ziet (ze hebben vaak zo 'n goede camouflageveren dat ze quasi onzichtbaar zijn). Ook ongewoon is dat er een paar hagedissoorten leven die uitsluitend of gedeeltelijk vegetarisch eten.

Groetjes
  2. Fabienne Eechaute:
    19 februari 2019
    Daarom dat we ze niet gezien hebben 😄😄